tisdag 15 juni 2010

Nha Trang

Framme i Nha Trang var vädret perfekt.


Vi hittade (eller snarare alex) en liten rastlös kompis.

Han akrobatiserade och skuttade mesta hela tiden.

Här firade jag min födelsedag förresten. Men en Pina Colda i handen.

Och Alexander såklart. Härligt. Partyt får vänta tills hemkomsten. Då blir det en brakfest för att fira allt som missats att fira!

Andra dagen gick vi upp med tuppen och hoppade på en dykbåt. Jag fick 2 dyk och lunch för 40 usd. Som hittat! Såg inte något jag jag tidigare inte sett, däremot simmade vi igenom grottor. Vilket absolut gav mersmak.

Alex nöjde sig med att plaska vid ytan. Men det är nästan lika bra det med. På kvällen tog vi nattbussen vidare mot Saigon (Ho Chi Mihn City).

1 kommentar:

  1. Sämre kan man fira en födelsedag minsann. Ser ljuvligt ut!!!Liksom Alexander med den lilla hårtussen under näsan. Vilken charmör!
    Vi har åkt till Kil i dag och arbetat. Köpt mjölk på Coop och ätit korv stroganoff.Jättefina bilder du tar!
    Stor stor kram!

    SvaraRadera